Asiakkaitamme

Aalto Clean: ”Aldialle asiakkaan menestyminen on tärkeää”

Aalto Clean Oy vuonna 2014 perustettu siivousalan yritys, joka on luottanut Aldian palveluihin koko olemassaolonsa ajan. Kuluneiden vuosien aikana Aalto Clean on tehnyt voimakasta kasvua ja tällä hetkellä se työllistää jo 26 puhtaanapidon ammattilaista. Kirjanpidon lisäksi myös Aalto Cleanin palkanmaksu on ulkoistettu Aldiaan.

”Aldiassa arvostan kaikkein eniten sitä, että saan sieltä nopeasti apua ja tietoa, kun niitä tarvitsen. Olen oman alani asiantuntija ja he ovat omansa. Näin homma toimii parhaiten”, Aalto Cleanin perustaja ja toimitusjohtaja Tuula Aalto kertoo.

Aktiivista ja oma-aloitteista viestintää

Aalto Cleanin erikoisosaamista on porraskohteiden puhtaanapito, tyhjien asuntojen muutto- ja remonttisiivoukset sekä saneerauskohteiden remonttisiivous. Tyytyväisten asiakkaiden ja suosittelujen myötä mukaan on tullut myös toimistosiivousta. Hektinen työarki pitää Aallon kiireisenä, joten helppo asiointi tilitoimiston kanssa on tärkeää.

”Olen erittäin tyytyväinen siihen, että Aldiassa Mari ja Anne pitävät asioistamme oma-aloitteisesti huolta. Yhteydenotto tulee heti, jos he huomaavat jotain epänormaalia. Arjessa voin luottaa siihen, että asiat ajatellaan minun kannaltani”, Aalto kiittelee.

Sähköinen järjestelmä Netvisor on Aallon mielestä hyvä ja kätevä systeemi. Harmistusta on toisinaan aiheuttanut ohjelmaan tulevat uudet päivitykset. Hyvällä ja nopealla tuella on yllättävistäkin tilanteista selvitty.

”Viimeksi Netvisorin näkymä oli muuttunut, kun minun piti kiireesti viedä tietoja järjestelmään. Turhautuminen meinasi iskeä, kun en löytänyt oikeaa kohtaa. Soitin välittömästi Aldiaan ja sain avun ongelmaan heti,” Aalto sanoo hyväntuulisesti.

Työtapoja kehitetään jatkuvasti

Yhteistyö Aldian ja Aalto Cleanin välillä on vuosien varrella kehittynyt paljon. Aalto antaa Aldialle kiitosta siitä, että työtapoja uudistetaan asiakkaan kannalta helpompaan ja kustannustehokkaampaan suuntaan. Lisäksi Aldiasta vinkataan, jos asiakas ei ole esimerkiksi huomannut hyödyntää kaikkia mahdollisia työnantajalle kuuluvia korvauksia.

”Heidän kanssaan on todella mutkatonta tehdä yhteistyötä. Olen saanut apua myös monissa palkanmaksuun ja esimerkiksi äitiyslomien tukiin liittyvissä asioissa. Meitä ei jätetä pulaan, vaan Aldialle myös asiakkaan menestyminen on tärkeää”, Aalto summaa.