Palvelut

Sähköinen tilitoimisto

Sähköinen tilitoimisto takaa sen, että saat aina ajankohtaisen ja oikean tiedon yrityksesi talouden tilasta. Käytössäsi on oma, asiantunteva kirjanpitäjä, joka tuntee yrityksesi ja pitää sinut ajan tasalla. Valitse Aldia, josta saat aina henkilökohtaista ja ammattitaitoista palvelua!

Sähköisen taloushallinnon palvelut

Jokaisen asiakkaan palvelupaketti rakennetaan erikseen, tarpeen mukaan. Peruspaketti sisältää lakisääteiset taloushallinnon palvelut, mutta lisäpalveluilla kokonaisuutta voi muokata haluamaansa suuntaan. Tutustu peruspaketin ja lisäpalveluiden sisältöihin alla.

Peruspaketti:

  • Oma kirjanpitäjä, joka tuntee yrityksesi
  • Netvisor-ohjelmistopalvelu
  • Netvisorin käyttöönotto- ja tukipalvelut
  • Kaikki lakisääteiset kirjanpitopalvelut
  • Automatisoidut ja paperittomat prosessit
  • Kuittien toimitus mobiilisovelluksella
  • ALV-ilmoitukset ja -tilitykset
  • Asiakkaan verotilin seuranta
  • Kuukausittain oikea tulos
  • Ennakkoverojen aktiivinen seuranta
  • Taloustietojen sähköinen arkistointi
  • Tilinpäätös sovitussa aikataulussa
  • Tuloveroilmoitus

Lisäpalvelut:

  • Myyntilaskutus
  • Saamisten valvonta ja perintä
  • Kassaennusteen laatiminen ja päivitys
  • Maksuliikenteen hoito
  • Tullauspäätösten seuranta ostolaskuille
  • Rakentamispalvelun raportointi
  • Hankeraportointi
  • Yrityksen hallinnon asiakirjat
  • Konsernitilinpäätös

Sähköisen tilitoimiston edut

  1. Kaikki tieto on samassa järjestelmässä
  2. Asiakkaalla ja tilitoimistolla pääsy samaan tietoon
  3. Taloustiedot ovat aina ajan tasalla
  4. Porautuminen raporteilta tiedon lähteille
  5. Tiedon hakeminen ja tulkinta on helppoa
  6. Ei enää paperia, mappeja ja kopiointia
  7. Sähköinen arkisto säilyttää kaiken tiedon

Näin me Aldialla toimimme

Saat käyttöösi henkilökohtaisen vastuuhenkilön, joka palvelee oma-aloitteisesti ja tulevaa ennakoiden. Sähköisen tilitoimiston toiminta on aina täsmällistä, luotettavaa ja joustavaa, jolloin oma ajankäyttösi tehostuu. Myös työnjako on sovittavissa tilanteen mukaan.

Siirtyminen Aldialle on tehty mahdollisimman helpoksi. Asiantuntijamme opastavat jokaisessa vaiheessa.

  1. Tapaaminen, lähtötilanteen kartoitus ja palvelusuunnitelma
  2. Sopimus ja palvelun siirtäminen puolestasi
  3. Käyttöönotto ja tietojen siirto
  4. Koulutus järjestelmän käyttöön ja tutustuminen omaan kirjanpitäjääsi
  5. Saat käyttöösi valmiin palvelun, Netvisor-käytön tukipalvelun ja asiantuntijatiimin

Täsmällistä, joustavaa ja luotettavaa talouden hallintaa

Kun sähköinen taloushallinto toimii oikein, kirjanpidossa ei tarvita lainkaan paperia. Etuna on myös se, että asiakas ja tilitoimisto pääsevät käsiksi samaan tietoon, saman järjestelmän kautta. Älykkäitä järjestelmiä ja automatiikkaa hyödyntävä taloushallinto on kustannustehokas ja aina ajan tasalla.

Pystymme räätälöimään työnjaon asiakkaan toiveiden mukaan, jos asiakas haluaa esimerkiksi itse hoitaa laskutuksen ja maksuliikenteen. Järjestelmän kautta voi tehdä itse matka- ja kululaskuja ja liittää kuitteja. Saman Netvisor-järjestelmän kautta hoituu myös työntekijöiden tuntien kirjaus – jokainen voi tehdä sen itse mobiililaitteella tai omalta koneeltaan. Ohjelmistossa voi olla rajaton määrä käyttäjiä, joille voi asettaa erilaisia rooleja.

Sähköisen taloushallinnon merkittävänä etuna on myös se, että kaikki tiedot tallentuvat pilveen, joten esimerkiksi kuitteja tai muita tositteita ei tarvitse enää säilyttää paperisena versiona. Kaikki tiedot löytyvät sähköisestä järjestelmästä eikä mappeja tai muuta arkistoa enää tarvita. Tietoja pääsee katsomaan koska tahansa.

Jos asiakkaalla on käytössään jokin muu toiminnanohjausjärjestelmä, pystymme siirtämään sen rajapintaa pitkin Netvisoriin. Mikäli sinulla on jotain kysyttävää sähköisen tilitoimiston palveluista, ota meihin yhteyttä.

Pyydä tarjous >>