Henkilökohtainen ja sähköinen tilitoimistopalvelu samassa paketissa

Teemme asiakkaidemme kanssa tiiviisti yhteistyötä ja autamme heitä hyödyntämään sähköisiä taloushallinnon työkaluja.  Automaatio vapauttaa aikaa yrittäjän arjessa ja mahdollistaa ajan tasaisen taloustiedon hyödyntämisen yrityksen liiketoiminnassa. Tarjoamme nykyaikaisen vaihtoehdon niin peruskirjanpitoa etsivälle kuin suurempaa kumppanuutta kaipaavalle. Mikäli olet epävarma siitä, mikä paketti yrityksellesi sopisi – ota rohkeasti yhteyttä, niin autamme sinua!

Kirjanpito

Palvelun sisältö

  • Kirjanpidon peruspalvelu pienille yrityksille
  • Oma kirjanpitäjä
  • Myyntilaskutus ja maksuliikenne helposti Netvisorilla
  • Kirjanpito ajan tasalla kuukausittain
  • Neuvontaa yrityksen talous- ja veroasioissa
  • Alk. 120 euroa/kk
Pyydä tarjous

KirjanpitoPlus

Palvelun sisältö

  • Taloushallintopalvelu alle 6 hengen yrityksille
  • Oma kirjanpitäjä
  • Talous ja palkat Netvisorissa
  • Taloushallinto ajan tasalla viikoittain
  • Neuvontaa yrityksen talous- ja veroasioissa
  • Alk. 192 euroa/kk
Pyydä tarjous

Taloushallinto

Palvelun sisältö

  • Yrityksille, joilla on useita palkansaajia ja päivittäin taloustapahtumia
  • Oma kirjanpitäjä
  • Talous ja palkat Netvisorissa, voi olla integraatioita
  • Taloushallinto ajan tasalla päivittäin
  • Tilitoimisto toimii neuvonantajana yrityksen talous- ja veroasioissa
  • Alk. 470 euroa/kk
Pyydä tarjous

TaloushallintoPlus

Palvelun sisältö

  • Vaativammalle asiakkaalle, jolla on tarve räätälöidyille palvelulle
  • Oma kirjanpitäjä/controller
  • Netvisor ja integraatioita
  • Taloushallintoa hoidetaan aina ajan tasalla
  • Tilitoimisto toimii neuvonantajana yrityksen talous- ja veroasioissa
  • Alk. 1440 euroa/kk
Pyydä tarjous

Miksi kannattaa valita tilitoimistoksi Aldia?

Olemme henkilökohtaisesta palvelusta tunnettu, tamperelainen tilitoimisto, joka palvelee asiakkaitaan myös verosuunnittelussa ja -neuvonnassa. Me tähtäämme siihen, että asiakkaamme voivat keskittyä täydellä volyymilla omaan tekemiseensä ja menestyä avullamme. Lue lisää »

”Aldiassa arvostan kaikkein eniten sitä, että saan sieltä nopeasti apua ja tietoa, kun niitä tarvitsen. Olen oman alani asiantuntija ja he ovat omansa. Olen erittäin tyytyväinen siihen, että Aldiassa Mari ja Anne pitävät asioistamme oma-aloitteisesti huolta. Yhteydenotto tulee heti, jos he huomaavat jotain epänormaalia. Arjessa voin luottaa siihen, että asiat ajatellaan minun kannaltani” Lue koko asiakastarina »

– Tuula Aalto, Aalto Clean

Sähköisen taloushallinnon palvelut

Palvelupaketti

  • Oma kirjanpitäjä, joka tuntee yrityksesi
  • Sähköinen Netvisor-kirjanpitopalvelu
  • Arvonlisäveron laskeminen, ilmoittaminen, maksaminen
  • Kuittien toimitus mobiilisovelluksella
  • Asiakkaan Omaveron seuranta
  • Oikea tulos kuukausittain
  • Ennakkoverojen aktiivinen seuranta
  • Raportointi sähköisenä Netvisorissa
  • Tilinpäätös sovitussa aikataulussa
  • Tilinpäätöspöytäkirjat
  • Tuloveroilmoitus
  • Osinkojen laskenta ja vuosi-ilmoitus
  • Netvisorin käyttöönotto- ja tukipalvelut

Lisäpalveluita voivat olla esimerkiksi:

  • Myyntilaskutus
  • Saamisten valvonta ja perintä
  • Kassaennusteen laatiminen ja ylläpito
  • Maksuliikenteen hoito
  • Tullauspäätösten täsmäytys ostolaskuille
  • Rakentamispalvelun raportointi
  • Hankeraportointi
  • Yrityksen hallinnon asiakirjat
  • Konsernitilinpäätös
Aldia 20.8.18 170

Sähköisen tilitoimiston edut

  • Kaikki tieto on samassa järjestelmässä.
  • Asiakkaalla ja tilitoimistolla pääsy samaan tietoon.
  • Taloustiedot ovat aina ajan tasalla.
  • Porautuminen raporteilta tiedon lähteille.
  • Tiedon hakeminen ja tulkinta on helppoa.
  • Ei enää paperia, mappeja ja kopiointia.
  • Sähköinen arkisto säilyttää kaiken tiedon.

Näin me Aldialla toimimme

Saat käyttöösi oman kirjanpitäjän, joka palvelee oma-aloitteisesti ja tulevaa ennakoiden. Sähköisen tilitoimiston toiminta on aina täsmällistä, luotettavaa ja joustavaa, jolloin oma ajankäyttösi tehostuu. Myös työnjako on sovittavissa tilanteen mukaan.

Siirtyminen Aldialle on tehty mahdollisimman helpoksi. Asiantuntijamme opastavat jokaisessa vaiheessa.

1. Tapaaminen
Tapaaminen, lähtötilanteen kartoitus ja palvelusuunnitelma
2. Sopimus
Tilitoimistopalvelun siirto puolestasi nopeimmillaan jopa viikossa
3. Käyttöönotto
Palvelun käyttöönotto ja tietojen siirto.
4. Koulutus
Koulutus järjestelmän käyttöön ja tutustuminen omaan kirjanpitäjääsi
5. Valmis palvelu
Käytössäsi valmis palvelu, Netvisor-käytön tukipalvelu ja asiantuntijatiimi

Täsmällistä, joustavaa ja luotettavaa talouden hallintaa

Kun sähköinen taloushallinto toimii oikein, kirjanpidossa ei tarvita lainkaan paperia. Etuna on myös se, että asiakas ja tilitoimisto pääsevät käsiksi samaan tietoon, saman järjestelmän kautta. Älykkäitä järjestelmiä ja automatiikkaa hyödyntävä taloushallinto on kustannustehokas ja aina ajan tasalla.

Pystymme räätälöimään työnjaon asiakkaan toiveiden mukaan, jos asiakas haluaa esimerkiksi itse hoitaa laskutuksen ja maksuliikenteen. Järjestelmän kautta voi tehdä itse matka- ja kululaskuja ja liittää kuitteja. Saman Netvisor-järjestelmän kautta hoituu myös työntekijöiden tuntien kirjaus – jokainen voi tehdä sen itse mobiililaitteella tai omalta koneeltaan. Ohjelmistossa voi olla rajaton määrä käyttäjiä, joille voi asettaa erilaisia rooleja.

Sähköisen taloushallinnon merkittävänä etuna on myös se, että kaikki tiedot tallentuvat pilveen, joten esimerkiksi kuitteja tai muita tositteita ei tarvitse enää säilyttää paperiversioina. Kaikki tiedot löytyvät sähköisestä järjestelmästä, eikä mappeja tai muuta arkistoa enää tarvita. Tietoja pääsee katsomaan koska tahansa.

Jos asiakkaalla on käytössään jokin ulkoinen järjestelmä, pystymme siirtämään tiedot toisesta ohjelmistosta rajapinnan avulla Netvisoriin. Mikäli sinulla on jotain kysyttävää sähköisen tilitoimiston palveluista, ota meihin yhteyttä.

”Netvisor tuntui meille sopivimmalta järjestelmältä, joten aloimme etsiä tilitoimistoa, joka hallitsee sen käytön. Jos tarvitaan konsultatiivisempaa otetta, niin Aldialta löytyvät myös asiantuntijaratkaisut. Jos jokin asia mietityttää, niin saamme heiltä aina vastauksen. Näiden yhdeksän vuoden aikana kumppanuutemme Aldian kanssa on toiminut niin hienosti, ettei meillä ole edes halua katsella muualle.” Lue koko asiakastarina »

– Tuomas Schwartz, Integrata

Aldia on täynnä vahvaa osaamista

Yhteensä aldialaisilla on peräti 220 vuotta alan kokemusta – lisäksi me olemme kaikki korkeasti koulutettuja tilitoimistoalan huippuosaajia. Meillä teitä auttavat menestymään mm. kirjanpitäjät (KLT), kauppatieteen maisterit, palkanlaskijat ja palkkahallinnon asiantuntijat (PHT) sekä kaikki muut alansa osaajat.

Voit tutustua meihin tarkemmin täällä.

Aldia on tilitoimisto, jossa sekä asiakkaat että työntekijät voivat hyvin. Olemme varmistaneet, että työntekijöillämme on kiva tulla töihin, koska se heijastuu suoraan asiakkaidemme saamaan palveluun. Kiistattoman saamisen lisäksi kaiken taustalla on, että töitä tehdään kivalla fiiliksellä.

Toimivat prosessimme ja yhtenäiset toimintatapamme auttavat meitä tekemään tasaista, laadukasta työtä ja käyttämään aikamme tehokkaasti tärkeimpiimme, asiakkaisiimme.

Aldia on erikoistunut käyttämään taloushallinnon työkaluna ainoastaan Netvisoria. Koska meistä jokainen tuntee Netvisorin kuin omat taskumme, pystymme palvelemaan asiakkaita fiksusti, tehokkaasti ja selkeästi.

Erityisesti me ymmärrämme yrittäjien maailmaa. Teemme kaiken yrittäjälle mahdollisimman helpoksi ja valmiiksi – myös ne kiireelliset toimeksiannot. Aldian ketterä koko on yksi suurista vahvuuksistamme. Meillä et jää tuuliajoille. Mikäli sinulla on jotain kysyttävää sähköisen tilitoimiston palveluista, ota meihin yhteyttä.

Ajatus tilitoimiston vaihtamisesta kypsyi aikoinaan tyytymättömyydestä silloiseen toimistoon. Kasvava epävarmuus sai lopulta Räsäsen etsimään uutta yhteistyökumppania. Tällä kertaa ei haluttu suurta, kasvotonta tilitoimistoa, vaan henkilökohtaisempaa, keskisuurta kumppania. Yrittäjäkollegat olivat kertoneet Aldiasta pelkkää hyvää ja tapaaminen aldialaisten kanssa varmisti, että kyse oli oikeasta valinnasta.

“Kyllä se oli se henkilökemia yhdessä selkeän, hyvin rakennetun tarjouksen kanssa”, kuvailee Räsänen, kun häneltä kysytään, mikä Aldiassa vakuutti. “Heillä vaikutti olevan osaamista riittävän laajalta alueelta. Siitä sitten hypättiin käsi kädessä suoraan syvään päätyyn. Yrittäjänä vaihdan kollegoiden kanssa kokemuksia useinkin. Olen vilpittömästi suositellut Aldiaa ja teen sen jatkossakin. Olemme tyytyväisiä vaihtoon.” Lue koko asiakastarina »

– Kalle Räsänen, Pizzeria Napoli

Jätä tarjouspyyntö

Tarjouspyynnön tai hintakyselyn voit tehdä meille soittamalla 040 512 8680 tai käyttämällä alla olevaa lomaketta. Tarjouspyyntö on aina ilmainen, ei sido mihinkään ja on ehdottoman luottamuksellinen.

Käytämme lomakkeen kautta saatuja ainoastaan yhteydenottoon tarjouksen tekemiseen.
Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme »

Yleinen tarjouspyyntö